Articole

4 Etape in organizarea evenimentelor

01 October 2020

  • Scris de
    Oana Irimia


In prima etapa trebuie stabilite obiectivele si cum vor ajuta acestea profilul organizatiei. Este de preferat ca obiectivele sa fie masurabile, asa lucrurile vor fi clare. Obiectivele ar trebui sa fie realiste din punct de vedere al bugetului si a incadrarii in timp. Daca nu te raportezi la resursele pe care le ai si iti creezi asteptari prea mari, intr-un final vei fi dezamagit. Pe de alta parte, daca iti stabilesti obiective prea mici, nu vei obtine performanta. Un alt aspect este calitatea evenimentului deoarece  pe de o parte, contribuie la formarea imaginii brand-ului pe care il detii. Pe de alta parte, numarul de invitati va creste in functie de speakerii adusi sau de experienta oferita.

La finalul fiecarui eveniment ne vom gandi ce lectii au fost invatate, cum putem sa imbunatatim reputatia companiei si experientia invitatilor. In cazul evenimentelor de networking este de preferat fidelizarea participantilor. Astfel se va crea un grup pe care te poti baza la evenimentele tale viitoare.


Un loc apreciat pentru evenimente corporate, exclusiviste si de lux este Palatul Noblesse. Acesta este o cladire istorica in Bucuresti, situat chiar in inima orasului langa Universitate. Aici sunt invitati speakeri de calitate care sustin workshop-uri si conferinte, iar in fiecare luna are loc un eveniment dedicat networking-ului “Noble Drinks and  Networking Events”, care aduce impreuna oameni de calitate din diverse industrii.  Event managerul locatiei este intotdeauna pregatit si deschis provocarilor. Acesta asista la fiecare eveniment in parte, astfel incat totul sa decurga conform planului.

Sursa: https://www.smark.ro/articol/40560/un-organizator-de-evenimente-trebuie-sa-fie-curios


Despre autor

Oana Irimia

Event Manager - Palatul Noblesse


Lasa un comentariu
Nu exista opinii la acest produs