La finele lunii aprilie, cadrul de poveste al Palatului Noblesse a găzduit un evenimentul de lansare a aplicației ”DM-ul meu”. Acest eveniment de lansare a fost gândit și organizat de Ogilvy.
Palatul Noblesse – Palatul din inima Bucureștiului
Palatul Noblesse a fost ales, în primul rând, pentru că este o locație de evenimente elegantă și rafinată. Istoria Palatului Noblesse se întinde pe mai bine de 140 ani. Pentru cei care nu știu, acestă clădire a fost opera marelui arhitect român, Alexandru Săvulescu, fiind prima s-a construcție după întoarcerea de la studiile din Paris. Este, de altfel, și prima construcție a vremii în stil eclectic ridicată în acea zonă de București.
Astazi, Palatul Noblesse este o locație premium pentru evenimente, situată în centrul capitalei, la doar cinci minute de Piața Universității, ceea ce oferă un acces facil participanților la evenimentele organizate aici.
Sălile Palatului Noblesse sunt adevărate opere de artă. Aceste săli în culori diafane, păstrează vie atmosfera de odinioară și multe dintre elementele originale printre care stucaturile prezente pe tavanele sălilor de evenimente, tocăria din lemn de brad îmbogățită cu multe motive vegetale, dar și cele două sobe din teracota, una aflată în sala Baroque, sala centrală, și una aflată în sala Florence, prezentând la rândul lor multe motive vegetale.
Lasarea aplicație ”DM-ul meu” la Palatul Noblesse
DM – drogherie market este un concern de magazine de cosmetice și bunuri de larg consum, înființat în Germania, ce s-a extins rapid în numeroase țări. În România este considerat a fi cel mai mare lanț de drogherii.
Lansarea aplicației ”DM-ul meu”, de la Palatul Noblesse, și-a dorit să familiarizeze cienții cu această aplicație.
”DM-ul meu” oferă clienților de a comanda produsele preferate direct din confortul casei lor și le răsplătește fidelitatea.
În aplicația ”DM-ul meu”, clienții vor găsi un portofoliu variat de produse şi mărci proprii dm, la preţuri avantajoase, astfel încât să le ofere o experienţă facilă de cumpărare, la cele mai înalte standarde. Majoritatea produselor din drogheriile dm vor fi disponibile şi online, acoperind următoarele categorii: machiaj şi îngrijire personală, suplimente alimentare, alimente ecologice, articole pentru copii, produse pentru casă şi curăţenie, precum şi alimente pentru animalele de companie. În plus, platforma oferă articole de inspiraţie şi sfaturi, recomandări şi multe alte informaţii utile iubitorilor brandului dm.
Palatul Noblesse a oferit un cadru perfect pentru această lansare, amintindu-ne că, indiferent de cât de mult avansăm tehnologic, eleganța și rafinamentul rămân atemporale.