Ce este un eveniment hibrid?
2020 a fost anul reinventarii si al adaptarii la noua situatie generata de pandemia Covid 19 pentru cele mai multe dintre companii. Industria evenimentelor a fost puternic afectata de restrictiile impuse, iar evenimentele virtuale au devenit foarte repede noua normalitate.
Un eveniment hibrid combina elemente virtuale si audienta online, cu elemente personale si audienta fizica, permitand astfel organizatorilor sa ajunga la un public mai larg si sa obtina cele mai bune rezultate.
Poti beneficia de o implicare mult mai mare din partea publicului si de oportunitatile valoroase de networking, pe care doar interactiunea fata in fata ti le poate oferi, in timp ce te bucuri de participarea virtuala a mai multor participanti, cu costuri foarte mici si respectand totodata normele de siguranta si sanatate impuse.
Care sunt beneficiile unui eveniment hibrid?
Pentru ca un eveniment sa poata fi considerat un succes, este necesar ca participantii sa faca o anumita actiune in urma participarii: sa achitioneze un produs sau un serviciu, sa devina mai eficienti, sa invete o abilitate sau informatii noi.
In acest sens, evenimentele hibrid nu difera de evenimentele normale. De fapt, acestea ofera chiar mai multe oportunitati de a adauga plus valoare si de a creste succesul evenimentului.
Printre principalele beneficiii ale organizarii unui eveniment hibrid se numara:
- Numarul nelimitat al participantilor;
- Pot participa persoane din orice colt al lumii;
- Costuri reduse in ceea ce priveste publicul virtual;
- Oportunitati mai mari de a atrage sponsori si parteneri;
- Modalitati multiple si interactive de a furniza continut;
- Posibilitatea de conectare a mai multor evenimente ce se desfasoara in acelasi timp;
- Respectarea normelor impuse cu privire la noul Coronavirus si siguranta participantilor.
De ce trebuie sa tii cont in organizarea unui eveniment hibrid?
Crearea unui eveniment hibrid de succes necesita brainstorming si planificare in detaliu. Inainte de a lua decizia organizarii unui eveniment de tip hidrid, ar trebui sa clarifici urmatoarele aspecte:
- Tipul evenimentului: intern sau extern? Training, conferinta sau eveniment de lansare?
- Care sunt instrumentele necesare pentru a promova eficient evenimentul hibrid?
- Cu ce iti doresti sa ramana participantii in urma participarii la acest eveniment?
Aceste raspunsuri te vor ajuta sa iti construiesti un plan eficient de organizare, promovare si desfasurare a evenimentului tau hibrid.
Totodata, trebuie sa ai in vedere urmatoarele aspecte:
1. Bugetul. Acesta trebuie sa acopere pe de-o parte costurile desfasurarii evenimentului offline (locatie, amenajare, cathering, echipamente audio, etc.), dar si costurile transmisiei live a evenimentului (platforma online, echipamente video si audio, dar si alte elemente).
2. Echipamentele tehnice. Amintiti-va ca trebuie sa indepliniti cerintele atat pentru publicul live, cat si pentru publicul online.
3. Continutul evenimentului. Agenda, vorbitorii, continutul si interactiunile trebuie să fie atractive si relevante, mai mult ca niciodată. Ai in vedere faptul ca publicul virtual trebuie sa ramana implicat de la inceput, pana la sfarsit, chiar si in timpul tranzitiilor intre sesiuni, pauze de masa si alte astfel de momente.
4. Gestionarea timpului. Cu cat reusesti sa pastrezi continutul relevant, scurt si rapid, cu atat vei reusi sa lasi o impresie de durata publicului tau.
5. Evaluarea evenimentului. Evaluarea trebuie safie strict legata de obiectivele stabilite. De exemplu, dacă obiectivul tau este sa maresti veniturile, ar trebui să urmaresti vanzările generate in urma evenimentului. In plus, iti recomandam sa faci o comparație intre evenimentul hibrid si alte evenimente anterioare si sa tragi propriile concluzii despre tipul de eveniment care se potriveste cel mai bine afacerii sau companiei tale.
Eveniment hibrid in cadrul Palatului Noblesse
Palatul Noblesse este o cladire istorica spectaculoasă situata in inima Bucurestiului, care functioneaza ca un centru unic de evenimente, dar si ca office/meetings hub.
Interioarele sale elegante, proiectate in stil clasic, contemporan sau industrial, cat si gradina generoasa de aprox. 600 mp, devin locul perfect pentru evenimente de tot felul: conferinte, gale, evenimente de lansare, sau traininguri, oferind un mediu prielnic pentru creativitate si dezvoltare. (Descopera toate incaperile aici!)
Totodata, palatul dispune de dotari tehnice moderne (videoproiector HD, microfoane wireless, ecran proiectie, sonorizare, flip-chart, plasme), necesare in organizarea unui eveniment hybrid de succes.
Pentru mai multe detalii legate de organizarea unui eveniment in cadrul Palatului Noblesse va rugam sa ne contactati pe adresa de email: [email protected] , telefonic la 0749 232 311 sau prin formularul de contact.