Un eveniment de Crăciun a avut loc în luna decembrie, la Palatul Noblesse: Sephora TV ediție de sărbătoare.
Un eveniment de Crăciun Sephora este o adevărată sărbătoare. Pregătit în detaliu, evenimentul de Crăciun Sephora a adus în prim plan cinci dintre cei mai cunoscuți influencers din diferite domenii, care au fost invitați să ofere ideii și sfaturii despre ce se poartă anul acesta de Crăciun.
A fost un eveniment transmis live pe platformele Sephora, iar cei cinci influencers au intrat pe rând în live-uri, Palatul Noblesse ridicându-se și de această dată la nivelul acestui eveniment.
Fiecare sală a fost pregătită cu atenție și împodobită în haine de sărbătoare. Sălile elegante ale palatului au pus în evidență strălucirea pe care și-au dorit-o organizatorii Sephora.
Eveniment de Crăciun Sephora
Bucătăria Opera a fost colțul în care Teodora Istrati ne-a delectat simțurile, chiar și virtual, cu un preparat delicios numai bun de servit în zilele de sărbătoare. Teodora a împărtășit audienței rețeta și a explicat fiecare etapă necesară pregătirii acestei rețete.
În sala Baroque, Valentina Keiko a povestit despre cadourile de Crăciun și ne-a ajutat cu idei și sfaturi pentru a oferi celor dragi cele mai frumoase cadouri de sărbători.
Tot în sala Baroque, Dhaniel Nora ne-a povestit despre aranjamentele florale de Crăciun, dar în același timp ne-a încântat privirile cu o demonstrație prin care ne-a învățat cum să facem aranjamentul floral potrivit acestei ocazii.
În sala Florance, Sînziana Sooper, a venit și ne-a binedispus cu vibe-ul bun și atitudinea pozitivă, totodată împărtășind cu noi idei și trucuri despre cum să împachetăm frumos cadoruile de sărbători pentru cei dragi.
Tot în sala Florence, Edith ne-a arătat cum se realizează un look festiv, numai bun de purtat în zilele de sărbătoare.
Fie ca vorbim despre o transmisiune live, despre înregistrarea unei emisiuni, despre filmarea unui videoclip sau a unui film, despre o ședință foto profesională, Palatul Noblesse este alegerea perfectă. Designul sălilor, eleganța, dar și versatilitatea acestora le transformă în sălile ideale pentru diferite tipuri de evenimente.
Fiecare detaliu al unui eveniment este gândit și pregătit cu mare atenție de către echipa noastră de specialiști. Nimic nu este lăsat la voia întâmplării, de aceea sute de clienți au ales Palatul Noblesse pentru evenimentele lor speciale.
La evenimentul de Crăciun Sephora, decorul a fost aspectul cel mai important. Bradul de Crăciun, renii, oamenii de zăpadă, globurile strălucitoare și decorațiunile de sezon, au completat decorul elegant al Palatului Noblesse.
Partea tehnică necesară acestei transmisiuni, a necesitat o atenție deosebită. Fiind o transmisiune live pe internet, a avut nevoie și de o conexiune la internet puternică. Palatul Noblesse dispune de internet de mare viteză, ceea ce a facilitat această transmisiune.
La final toată lumea s-a declarat mulțumită de reușita evenimentului, iar ideile de sărbători transmise în cadrul evenimentului de Crăciun Sephora, au ajuns la sute de iubitori de frumos.
Palatul Noblesse este o locație premium centrală, în zona Piața Rosetti, ce dispune de o curte generoasă de aproximativ 600 mp, cu locuri de parcare în imediata vecinătate (la cerere) și dotări tehnice moderne (videoproiector HD, microfoane wireless, ecran proiecție, sonorizare, flip-chart, plasme), astfel încât să creeze un mediu de lucru profesional.
Noblesse Palace – Lifestyle Palace, clădire istorică spectaculoasă situată în inima Bucureștiului, funcționează ca un centru unic de evenimente, dar si ca office/meetings hub. Interioarele sale elegante, proiectate în stil clasic, contemporan sau industrial, devin locul preferat pentru Business Meetings sau Office-uri, oferind un mediu prielnic pentru creativitate si dezvoltare.
Construit în stil eclectic, Palatul Noblesse, este compartimentat în 6 saloane la parter, 7 săli la etaj și o bibliotecă (Biblioteka Hub) la demisol, cu 4 zone de acces din exterior și grupuri sanitare la fiecare etaj, este locația ideală pentru organizarea evenimentelor aniversare, lansări de produs, cine de gală, conferințe și multe alte evenimente corporate.