Gazde a sute de evenimente corporate si nu numai, Palatul Noblesse isi deschide portile in anul 2020 pentru cursurile Institutului de Marketing.
Evenimente corporate – Biblioteka Hub
Biblioteka Hub a fost alegerea ideala pentru cursurile de marketing sustinute de Institutul de Marketing.
Situata la demisolul palatului, cu acces direct din gradina si cu un design vintage, Biblioteka Hub este ideala pentru cursuri, conferinte, training-uri, workshop-uri etc. Capacitatea salii este de maximum 40 persoane in aranjament teatru, aceasta fiind dotata cu echipamente tehnice modern precum: sonorizare, videoproiector HD, flipchart, microfon wireless, pointer, WiFI.
Cursuri corporate – Institutul de Marketing
Cursantii au fost extrem de entuziasmati de cursurile Institutul de Marketing, care, prin tehnici inovatoare si practice au acumulat informatii foarte usor aplicabile.
Sala de training a avut o importanta deosebita, pe durata cursurilor. Initial s-a optat pentru un aranjament al salii tip teatru, ca ulterior, la probele practice sa se aranjeze scaunele in cerc, astfel incat cursantii sa se simta liberi si increzatori in exprimarea ideilor.
Organizarea evenimetului corporate – cheia reusite cursului
Organizarea evenimentului corporate a decurs conform planului; cursantii s-au delectat in timpul pauzelor cu cafea, ceai, apa si croissante, reusind sa se conecteze ca o echipa. Este vital networking-ul din timpul cursurilor, de aceea acestia au fost incurajati sa discute despre ei in timpul pauzelor si sa creeze conxiuni cu ceilalti participanti la curs.
La finalul cursului, participantii au avut parte de o surpriza placuta si anume turul Palatului Noblesse. Acestia s-au bucurat de frumusetea cladirii complet renovate si restaurate, de istoria palatului, dar si de minunatele decoruri in stil barque ale salilor din parter.
Locatie perfecta pentru organizarea evenimentelor corporate si private, situata in centrul Bucurestiului, cu o frumusete aparte si inconjurata de nostalgia unei ere de mult apuse, Palatul Noblesse este locul ideal pentru orice tip de eveniment.