După doi ani în care evenimentele au fost restricționate din cauza pandemiei, anul 2022 a venit, așa cum era de așteptat, cu noi provocări și oportunități. Am observat o creștere a conștientizării cu privire la sustenabilitate, diversitate și incluziune. Revenirea evenimentelor cu prezență fizică a adus în prim plan crearea unor experiențe valorose pentru fiecare participant, dar și pe siguranța acestuia.
În anul 2023 ne așteptăm la mai multe evenimete fizice, iar industria evenimentelor a venit deja cu tendințele în materie de evenimente pentru anul următor, la ce să ne așteptăm și pe ce se va pune accentul în continuare.
Evenimente corporate – trenduri 2023
- Sustenabilitate își va continua trendul ascendent
Sustenabilitatea a trecut deja de faza ”nice to have”, multe dintre locații și organizatorii de evenimente fac eforturi pentru ca evenimentele corporate să devină mai sustenabile pentru clienții lor. Grija pentru mediul înconjurător, schimbările climatice și criza energetică vor fi punchte cheie, care nu vor mai putea fi ignorate de nicio companie.
- Experiențe unice
După doi ani de izolare, acum, mai mult ca oricând, se va pune accent pe crearea celor mai interesante experiențe pentru participanți. Evenimente imersive, experențiale, activări de brand, evenimente organizate în Metavers și utilizarea rețelelor de socializare s-au dezvoltat ca metode unice de implicare a participanților.
- Tehnologia iși continuă și ea trendul ascendent
Da, tehnologia va fi una dintre tendințele majore ale anului 2023. Deși, încă nu este foarte accesibil, Metavers va fi pe o pantă crescătoare în anul 2023, însă tehnologiile AI, AR și VR sunt cele care vor ajuta la crearea unor experiențe inedite, personalizate în cadrul evenimentelor.
Deși evenimentele fizice vor fi principala temă a anului viitor, evenimentele virtuale și hibride vor continua să acapareze teren și vor fi o parte importantă a furnizării de conținut pentru publicul global.
- Accesibilitate și incluziune
Anul acesta evenimentele corporate au fost gândite pentru a fi accesibile tuturor persoanelor, indiferent de naționalitate, orientări, iar acest aspect va fi în creștere anul viitor, fiind necesară oferirea acelorași posibilități tuturor participanților, indiferent de nevoile acestora.
- Evenimentel fizice vor domina piața
Deși evenimentele virtuale sunt pe o pantă ascendentă, evenimentele fizicie vor fi anul viitor alegerea preferată a companiilor. Specialiștii din domeniu supun ca anul 2023 va fi cel mai puternic an din istoria evenimentelor. Majoritatea companiilor, precum și angajații acestora preferă evenimentele fizice, deoarece consideră că prin intermediul acestor evenimente se obține mai multă valoare.
Evenimentele hibrid vor continua și ele să fie prezente, mai ales că sunt o opțiune care ține sub control costurile unui eveniment corporate.
- Health & Wellness
După acești doi ani dificili, anul acesta a avut loc o schimbare uriașă în ceea ce privește atenția acordată stării de spirit a angajaților companiilor, motiv pentru care evenimentele cu agende încărcate vor fi de domeniul trecutului. Accentul se va pune pe agende mai lejere, pauze mai dese, mâncare sănătoasă, care ajută la creșterea nivelului de energie a participanților în cadrul evenimentelor. Anul următor companiile se vor îndrepta mai mult către activități benefice oferite angajaților, cum ar fi teambuilding-urile și întâlniri cu echipele pentru a inspira și motiva angajații.
- Analiză riguroasă a bugetelor
Deși se estimează o creștere a costului per participant la eveniment, fiecare sumă cheltuită pentru organizarea unui eveniment va fi pusă sub microscop, companiile dorind să știe ce beneficii obține compania organizând aceste evenimente.
Per ansamblu, evenimentele corporate se vor afla pe o pantă ascendentă în anul 2023, ceea ce ne bucură foarte mult.
Palatul Noblesse este o clădire monument istoric, construită în anul 1881 după planurile celebrului arhitect Alexandru Săvulescu, fiind prima construcție eclectică din centrul istoric al capitalei.
Clădirea reprezintă o adevărată bijuterie arhitecturală și culturală a Bucureștiului, acoperind peste 135 de ani de existență reprezentativă. Clădirea a cunoscut mai multe perioade istorice, de la frumusețea aristocrată a perioadei Berkowitz, la Palatul Pionierilor și Șoimilor Patriei din sectorul 2 din perioadă naționalizării, la perioada postcomunistă și de abandon până în 2012.
În anul 2012 intră în posesia Noblesse Group International, deținător a mai multor branduri, care activează în domeniul designului interior și al industriilor culturale. După un proces complex de consolidare, restaurare a elementelor originale, amenajare interioară și exterioară, clădirea devine ceea ce este astăzi: unul dintre cele mai importante centre de cultură, artă și design, un concept unic în Europa.
Atunci când doriți organizarea unui eveniment de networking și socializare, a unui eveniment de business, a unui eveniment corporate, workshop, conferință, training sau a oricărui tip de eveniment, Palatul Noblesse este alegerea perfectă. Sălile versatile ale palatului te așteaptă să le treci pragul.